hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > المپیاد ورزشی محلات زمینه ساز نشاط اجتماعی شهروندان می شود 

شهردار گرگان:

المپیاد ورزشی محلات زمینه ساز نشاط اجتماعی شهروندان می شود 

شهردار گرگان برگزاری المپیاد ورزشی محلات را زمینه ساز نشاط اجتماعی شهروندان عنوان کرد.
سید محمدرضا سیدالنگی در آیین افتتاحیه دبیرخانه نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان پس از اعتماد اعضای شورای شهر به بنده در زمان تصدی مسئولیت، در نوع رویکردهای خود به موضوعات فرهنگی جامعه شهروندی اهتمام بیشتری ورزیده است.

 

وی عنوان کرد: دبیرخانه نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر گرگان با 26 رشته ورزشی بانوان و آقایان شروع به کار کرد تا ان شاءالله خردادماه شاهد رقابت های نهایی و فینال المپیاد باشیم.

 

شهردار گرگان با بیان اینکه به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در 109 محله شهر گرگان هستیم، افزود: امیدواریم با برگزاری المپیاد محلات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی شاهد پویایی در سطح محلات باشیم.

 

سیدالنگی خاطر نشان کرد: برگزاری این المپیاد زمینه شناسایی و احصاء استعدادهای محلات را فراهم می سازد و علاوه بر نشاط اجتماعی شهروندان، تاثیرات مثبت نهفته ای در حوزه فرهنگی و سلامت دارد.

 

شهردار گرگان با اشاره به ضرورت نهادینه کردن ورزش در بین آحاد جامعه تصریح کرد: با توجه به مشکلات چاقی و بیماری در جوانان و موضوعات سالمندان، ضرورت توجه و اشاعه ورزش همگانی برای داشتن جامعه ای سالم، پرنشاط و پویا احساس می شود.

 

رئیس شورای شهر گرگان نیز در این‌مراسم اظهار داشت : اقدامات خوبی در شهرداری گرگان و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ماههای اخیر صورت گرفته و من تشکر می کنم.

 

ناصر گرزین افزود: گرگان با داشتن ۱۰۹ محله بستری بسیار مناسب برای ورزش های همگانی و ترویج فرهنگ ورزش است و شهرداری باید زیرساختهای این امر را آماده سازد.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این مراسم گفت: در کنار شعار اصلی المپیاد، شعاری بیاوریم که معرف فرهنگ شهر باشد و لازم است پیوست فرهنگی به مسابقات بدهیم.

 

حجت مقسم افزود: رابطین فرهنگی محلات را در کنار المپیاد تقویت کنیم و مسابقات در محلات مختلف که سالن دارند برگزار شوند تا محلات پایه این کار باشند ،ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی وظیفه ماست و در این راستا پایگاه بسیج، خانه های فرهنگ و ... همه با هم کمک کنند.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از پوستر و نماد المپیاد ورزشی محلات شهر گرگان رونمایی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد